Tuesday

SILALAH BUAT SERUM SENDIRI, SAYA TAKKAN KECAM AWAK!





Bila diasak ayat penyata macam ni..

Silakan puan/akak buat sendiri homemade rosewater, saya tidak menegah atau menyampah. Saya pun jenis suka homemade jugak. Sekarang cikgu youtube pun banyak utk dijadikan rujukan.

Saya jual produk ni untuk membantu sesiapa yang tiada masa nak buat rosewater sendiri. Nak carik kelopak bunga mawar ORGANIK serta ramuan lain. DAN bersabar hingga ke titisan akhir wap air mawar jatuh ke tgh2 mangkuk.
Order je dari saya dan saya pos, kemudian saudari tinggal nak spray je terus ke wajah.

"Alaaaaa beli je petals dari kedai2 bunga tu...."
Boleh, cuma saudari kena pastikan bunga tersebut bebas kimia, tau. Karang yang diharap lain, yang jadi lain.

Serum mawar saya..  mawar merah organik. Saya UP lagi, VitE 30,000 i.u Omega 3 dan 6.... Nak saya tambah lagi keee?? ðŸ˜‹
Panjang pulak posting ni.. Huhu

Whatsapp saya kalau nak sembang lebih panjang ye! 
Sya 010-535 6431



No comments:

Post a Comment