Monday

GARAM MAGIS AURA PLATINUM -Review

Assalamualaikum..
Tetiba nak review Garam Magis Mawar malam2 ni.
Sejujurnya masa nak snap GARAM PLATINUM ni (10kali snap huhu) bau mawar menusuk2 dalam hidung aku tadi.
Seperti Kak Zaiti janjikan, garam + 7 kelopak mawar ni mmg sangat wangi tapi baunya lembut je.
Ditulis pada bekas cara penggunaan GARAM PLATINUM ni ;
4 skop garam mawar + 50ml air. Simpan semalaman, esok pagi2 jadikan bilasan terakhir masa mandi....
♡Antara kelebihannya memberi ketenangan minda dan emosi...
Ok, besok pagi2 aku review lagi, selepas guna garam mawar yg wangi ni.
Assalamualaikum....nite2.
#reviewzeeta
Okay.. sambung review.

Kecut2 tangan masa nak snap garam ni hehe. Satu bilik air semerbak bau mawar! Sambil kacau2 tu nyanyi intro ulek mayang diulek. 

Seb baik x de bunga selit kat telinga. Lepas tu anak2 aku cop aku berangan dalam bilik air...hahaha

Nak lagi best campur dengan AIR MANDIAN MAWAR, tabur kelopak bunga mawar dan hirisan limau nipis. 
Tapi aku x de semua tu kecuali daun limau dengan serai. Kang jadi mandian tomyam..hmm
                                       
Tapi memang badan rasa segar, sebab bau mawar ni banyak bantu pulihkan semula kelesuan badan dan boost balik aura diri yang dah semakin menipis dek faktor-faktor negatif. Aku berani review sebab aku dah cuba. Best!

Harga pastinya sangat-sangat mampu milik uols! 
500gm RM35 sahaja!

Nak tak? Nak tak?! Boleh whatsap/sms ke 
0105356431
#reviewzeeta   

No comments:

Post a Comment